Pengikut

Khamis, 16 Mei 2013

Pembangkang buat kerja hina

pengundihantu

Bagi mereka yang buta hati, elok baca cerita mengenai penderitaan seorang lelaki Melayu yang dilabel pengundi hantu oleh pembangkang seperti dipapar dibawah.
Beliau yang dimaksudkan ialah Raja Mohd Nazrul Azwqan Raja Zaini, 27 tahun yang bekerja dengan Indah Water Konsortium  atau IWK di Ipoh.
Kejadian yang tidak diduga bermula apabila beliau seperti jutaan rakyat Malaysia yang lain keluar mengundi pada 5 Mei lalu bagi memilih sebuah kerajaan.
Menurut Raja Mohd Nazrul semasa dia bersama abangnya Raja Mohd Zairul Azhar Raja Zaini  membuang undi di Sekolah Menengah Raja Chulan Ampang, Ipoh pada jam 11 pagi pada 5 Mei lalu dan ketika sedang beratur, dua lelaki Cina, seorang memakai baju merah dan putih  dengan tag tertulis Agen menghampirinya sambil meminta kad pengenalan tetapi beliau tidak melayan permintaan mereka.
Baca lagi DI SINI.
Betapa hinanya pembangkang buat kerja macam haram gini.  Sesuka hati tangkap orang untuk memuaskan nafsu politik mereka. Yang tangkap, Cina bodoh kemaruk kuasa, yang kena tangkap pula Melayu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan