Pengikut

Ahad, 8 April 2012

NGO Yahudi Ajar Pembangkang Cara Tumbang Kerajaan



Kerja-kerja jahat yang dilakukan oleh dua badan NGO Asing tajaan Yahudi dalam mencampuri urusan politik negara telah mengundang rasa marah dan tidak puas hati ramai pihak terutama sekali dari umat Islam negara ini.

Rasa tidak puas hati yang disuarakan oleh rakyat Malaysia dalam isu campur tangan NGO asing ini juga turut disokong oleh ahli kongers Amerika sendiri dengan menyatakan amaran agar jangan campur tangan dalam hal urusan politik di Malaysia.

Penafian yang dibuat sebelum ini oleh pemimpin dan penyokong Pakatan Pembangkang bahawa mereka tidak pernah terlibat atau mengambil bahagian dalam mana-mana seminar atau program yang di anjurkan oleh NGO tajaan Yahudi ini ternyata meleset sekali.

Teguran yang dibuat oleh ahli kongres Amerika terhadap dua badan NGO negaranya iaitu NDI dan KAF yang terlibat dalam campurtangan urusan politik Malaysia, telah membuktikan memamg benar Pakatan Pembangkang  bersekongkol dengan Yahudi untuk menjahanamkan sistem  demokrasi yang sekian lama subur di negara ini.

Rakyat perlu buka mata dengan lebih luas supaya dapat melihat siapa sebenarnya yang berada di sebalik tabir, mencorak segala pergerakan parti politik yang bernaung di bawah Pakatan Pembangkang kerana segala taktik dan strategi yang digunakan oleh Pakatan Pembangkang dalam menyerang Kerajaan dilihat hampir sama dengan apa yang terkandung dalam menifesto Yahudi untuk menakluk dunia atau lebih tepat lagi disebut 'Protocol Zion'.

Sebagai Rakyat yang berfikiran waras, pasti akan merasa pelik jika ada NGO asing dari luar sanggup menyalurkan dana dalam bentuk sumber keewangan yang banyak dan khidmat nasihat kepada parti politik di Malaysia terutama Pakatan Pembangkang secara PERCUMA tanpa mengharapkan apa-apa.



Tidakah kita sebagai Rakyat merasa hairan apabila NGO asing ini seperti NDI dan KAF hanya memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada pemimpin politik Pakatan Pembangkang tentang bagaimana cara-cara untuk menumbangkan sesebuah kerajaan yang dibentuk melalui sistem demokrasi.

Rakyat diingatkan sekali lagi supaya lebih berhati-hati dan sentiasa berwaspada dengan tindak tanduk parti politik Pakatan Pembangkang. Rakyat wajib menolak mana-mana parti politik yang secara terang-terangan menggunakan khidmat Yahudi bertujuan untuk mengancam keharmonian negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan