Pengikut

Selasa, 19 Mac 2013

Hanya ini sumbangan PAS...

Jadi tukang hasut, tukang sebar fitnah, tukang pecahbelah masyarakat, tukang adu domba...



Makcik dari tahun 1998 mengundi pas dalam Dun Sungai Rapat dan parlimen Gopeng Makcik sentiasa memangkah PKR tetapi sehingga kini makcik tidak pernah mendapat apa-apa bantuan daripada samada calon pas Sungai Rapat Radhi Zainon atau Ahli Parlimen Gopeng Lee Boon Chye.

"Pas menghasut saya sehingga tidak ada pasal pun membuatkan saya membenci seluruh kepimpinan Melayu UMNO/Barisan Nasional. Mereka juga menegah saya untuk pergi ke dewan sekiranya YB Dato Hamidah Osman datang bagi memberi bantuan samada memberi bantuan kotak makanan atau bantuan lain.

Saya ingatkan Pas akan membantu saya tetapi sehingga kini satu sen haram pun Pas tidak pernah membantu saya. Saya berasa malu untuk pergi berjumpa dengan YB Dato Hamidah kerana saya tidak pernah mengundi beliau disebabkan hasutan Pas, kata Puan Maimunah daripada kampung Ara Payung.

"Sebenarnya Paslah yang paling tidak guna sanggup memecahbelahkan perpaduan orang Melayu demi untuk mendapat sokongan daripada undi kami, kata Puan Maimunah Mohd Nor yang menetap di setinggan Ara Payung sejak tahun 1980an hanya kini telah geran beralamat PT 22341 RPT.

Baca lanjut sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan