Pengikut

Jumaat, 22 Mac 2013

PANAS!!!! Tips-tips Papa Homo mengayat pakwe

papagomo
Papa Homo

Selepas pendedahan pertama yang dibuat blogger Papagomo di sini semalam tentang perangai sebenar Bang Non menyontot jambu baru dia, laluan trafik hampir blog sesak sepanjang hari. Walapun video itu hanya diperingkat permulaan dalam misi Bang Non membontot jambunya, ramai masyarakat nak tengok wajah sebenar bakal PM kita yang satu dunia duk pukul canang kononnya dialah manusia paling suci di dunia.

Hari ni, hari ke-2 dalam siri pendedahan wajah sebenar manusia paling munafik dalam dunia yang berangan nak jadi PM ni ialah tentang bagaimana modus operandi beliau nak dapatkan bekalan jambu-jambu yang kena dengan seleranya.

Dikatakan ada 5 kaedah atau modus operandi yang akan dilakukan bang non untuk takel jantan-jantan jambu ni.

PERTAMA
Dulu Anwar Ibrahim sering menggunakan Dato Eskay, Datuk Nallakarupan dan beberapa lagi individu lain dalam membantu Anwar Ibrahim melepaskan nafsu seks nya. Datuk Nalla untuk Wanita dan Jantan, manakala Datuk Eskay Pelacur. Ada beberapa lagi individu lain yang menjalankan tugas sepertimana Datuk Eskay dan Datuk Nalla lakukan bagi membantu Anwar Ibrahim.

Modus tersebut kini telah pun pupus kerana Datuk Nalla dan Datuk Eskay telah berpaling tadah dan tidak mahu untuk terlibat dengan aktiviti seks songsang Anwar Ibrahim.


Baca step berikutnya di sini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan