Pengikut

Khamis, 9 Mei 2013

TERHANGAT!!!! RAHSIA PENIPUAN PEMBANGKANG TERBONGKAR!

Pembangkang ni kalau tak menipu rakyat bukan pembangkang lah namanya tu. Mula-mula menipu untuk menang. Tapi kalah juga. Kemudian bila kalah menipu pula rakyat untuk menyatakan mereka kalah kerana ditipu. Memang bangang dah pembangkang ni duk meroyan tahap gila babi.

Antara isu yang dimainkan ialah insiden blackout masa pengiraan kertas undi 5 Mei lepas. Mereka muat naik beberapa keping gambar untuk menunjukkan situasi yang mereka maksudkan itu. Yang buat kerja ni tentu Red Bean Army kelolaan DAP dan disebarkan pencacai mereka jentera PAS dan PKR.


Ini antara gambar yang disebarkan oleh pencacai pembangkang untuk menipu rakyat. Hakikatnya gambar sebenar bagi isu di atas ialah gerai penjual nasi lemak. Lihat foto dibawah ni.


Inilah perbuatan jahat mereka untuk terus menipu rakyat kerana tak dapat menerima kekalahan dalam PRU13 ini. 

Lihat juga analisis dan penafian yang ni.




Ada banyak lagi isu yang mereka akan dan sedang mainkan untuk tarik sentimen rakyat supaya terus marahkan kerajaan dan ajak rakyat turun ke jalanraya. Harga minyak naik, pelaksanaan GST, harga roti naik, harga gas naik, harga kereta naik, cukai naik dan banyak lagi walaupun semua ini adalah penipuan semata-mata.

Yang bodohnya ramai pula pengikut-pengikut mereka teruatamanya ahli PAS ni yang percaya bulat-bulat tanpa sola selidik terlebih dahulu dan terus sebarkan kepada rakyat.

Anwar hanya nak jadi PM. Dia sanggup lakukan apa saja. DAP pula bernafsu besar untuk jatuhkan hagemoni Melayu dalam politik Malaysia. Pun mereka akan gunakan sepenuhnya peluang yang ada ini. Hanya PAS satu-satunya parti yang bodoh sampai kesudah kerana mungkin telah ditutupkan mata dan telinga oleh Allah SWT atas perbuatannya sendiri sebelum ini untuk melihat dan menyedari semua ini tidak menguntungkan mereka dan umat Islam.

1 ulasan: