Pengikut

Rabu, 21 Ogos 2013

Tembelang Pemuda PAS Terbongkar Dalam Konsert Metalicca


Punya lah bersungguh marah penganjuran konsert Metalicca kemain lagi budak-budak PAS yang belajar nak jadi ustaz ni. Siap keluar kenyataan akhbar mengutuk penganjuran konsert berkenaan. Kata mereka,

"Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPPM) membantah penganjuran konsert kumpulan trash metal lagenda dari Amerika Syarikat, Metallica di Stadium Merdeka, hari ini. Bagi DPPM, penganjuran konsert kumpulan rock Metallica tidak mencerminkan budaya masyarakat Malaysia." 

Baca Lagi DI SINI.

Kemudian siap ugut untuk gi buat bantahan besar-besaran kepada penonton dan penganjur konsert berkenaan di Stadium Merdeka lagi.

NONE

Ada la 17 orang geng mereka  turun untuk edar 2,000 keping risalah kepada penonton yang hadir. Katanya penonton yang hadir malam tu lebih kurang 20,000 orang.

Cukup ke 2,000 keping risalah yang PAS bawa tu untuk di agihkan kepada 20,000 orang? Di situ dah nampak mereka ni bukan bersungguh pun nak gi sebar kebaikan yang mereka dakwa tu. Sekadar nak gi cari glamour je tu. Malah mungkin menyusup masuk senyap-senyap layan lagu-lagu trash Metalicca kot.

Belek punya belek risalah yang diedarkan, ingatkan ada seruan-seruan jihad ke arah kebaikan tentang sorga neraka ke apa, tapi sebaliknya nak kutip derma supaya dimasukkan ke akaun tabung mereka!

NONE

Apa punya pundek orang macam ni pun ada ka?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan