Pengikut

Rabu, 21 Ogos 2013

Ustaz Bebal nak jatuhkan raja-raja Melayu

WAN JI KHAWARIJ

Semalam, pendedahan telah dibuat oleh beberapa buah blog dan portal berhubung perancangan selama 30 tahun salah seorang pentaksub Nik Aziz dan juga Lim Guan Eng bernama Wan Ji yang juga seorang blogger yang dikenali sebagai Al-Bakistani.

Walaupun PAS sudah lama terutama menerusi kempen dan ceramah, mempersalahkan sistem monarki atau beraja dan menuntut sistem kekhalifahan yang mereka sendiri gagal bezakan antara kedua-dua sistem tersebut, namun PAS tidak pernah mempunyai keberanian untuk bercakap terus-terang. Setiap kali terdedah, setiap kali itulah juga mereka akan berbelit sana sini untuk membela diri.

Begitu jugalah halnya dengan Wan Ji. Baca lagi DI SINI.

Jangan lupa, budak ni bukan taksub Nik Aziz tapi adalah pengikut tegar geng Erdogan berkiblatkan Anwar Ibrahim untuk jatuhkan geng konservatif/pondok dalam PAS.  Sebab tu sebelum PRU13 dulu budak ni pernah desak PAS supaya jangan lagi calonkan Nik Aziz sebagai calon PAS dan gantikan jawatan MB dengan orang lain dengan menggunakan bahasa lunak.

Budak yang mengaku ustaz ni juga lah yang bergaduh besar dengan Haji Hadi hingga menantunya Din Ayam masuk campur. Hasilnya, Wan Ji kena kena penampar ke Din Ayam. Isunya dikatakan berkaitan pencalonan PAS dalam PRU13 baru ni di DUN Kota Damansara yang asalnya milik PSM melalui kerusi PKR.

Dalam perlembagaan, sesiapa yang lawan untuk jatuhkan Yang DiPertuan Agong, hukumannya ialah hukum mati. Sama seperti yang berlaku ke atas kes Al-Maunah dan juga geng Sulu di Lahad Datu.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan