Pengikut

Jumaat, 16 Ogos 2013

Anwar tengah nazak nak jadi PM...

JKM- Jusuf Kalla Mufidah
Mufidah adalah isteri Jusuf Kalla

Beberapa hari lepas Anwar Ibrahim membuat kenyataan bahawa beliau mengesahkan Datuk Seri Najib menawarkan untuk membentuk kerajaan perpaduan dengannya.Baca Sini.

Seperti biasa....setiap patah perkataan yang keluar daripada mulut Anwar kita tak boleh percaya 100 peratus kerana ianya datang daripada seorang munafik. Sebelum pilihan raya umum yang lepas dia berjanji akan mengundurkan diri dari politik sekiranya pakatan pimpinanannya gagal mengambil alih pemerintahan negara. Selepas PRU lain pula jadinya. Tak munafik ke namanya itu ? 

Sekarang dia kata pula Najib tawar perpaduan dengannya...

Apa sebenarnya yang berlaku ?

Anwar telah terlepas peluang terbaik untuk menjadi PM dalam PRU lepas. Selepas PRU beliau sudah tidak dihormati oleh sekutu-sekutunya. Orang-orang mereka lebih menghormati Khalid Ibrahim dan Lim Guan Eng, kerana dua orang itu lebih berkuasa berbanding Anwar yang hanya berjawatan Ketua Pembangkang. Itu pun atas ehsan DAP....

Baca lagi pendedahan blogger RBF DI SINI.

Tapi PM telah nafi semua imiginasi khayalan Anwar nak jadi PM tu. 




#Inilah perangai binatang Anwar, jenis kuat nafsu serakah yang nak tibai semua asal tercapai kehendak nafsu dia nak jadi PM. Bila tak dapat, mengamuk dan meraban nak kenakan semua orang. Apa punya sewel orang macam ni pun ada.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan