Pengikut

Selasa, 4 September 2012

Strategi pembangkang tukar bendera kantoi

Budak bodoh yang kemaruk nak cipta sejarah dan mahu diangkat jadi hero, si Najwan Halimi sebelum ini mengaku dia adalah pencipta asal bendera yang mereka kibarkan pada malam 31 Ogos lepas yang mereka namakan sebagai Sang Saka Malaya. Manakala pengikut-pengikut sesatnya pula yang turut diperbodohkan menaikkan bendera itu pada malam berkenaan pula mendakwa bahawa itu adalah bendera asal Tanah Melayu sebelum merdeka.

Tapi rupanya si Najwan ni pun sama bodoh bila tembelangnya menipu telah dikantoikan oleh Prof Dato Ramlah Adam.



Sinar Harian muka depan hari ini terpampang Prof Dato Ramlah Adam mengatakan bendera yang dipampang oleh budak-budak bodoh sejarah itu bukan bendera asal Tanah Melayu.



Bendera asal Persekutuan Tanah Melayu yang digunapakai dari tahun 1896 ke 1950 bagi mewakili negara Melayu bersekutu Selangor, Pahang, Negeri Sembilan dan Pahang adalah berikut:



Budak-budak bodoh asuhan matpit Hishamuddin rais, Chegu Bard, Harris Ibrahim dan lain-lain ini ingat mereka yang sebenar memperjuangkan kemerdekaan.



Bendera Sang Saka yang digunakan oleh Kesatuan Melayu Muda pimpinan Ibrahim Yaacob bukan perjuangkan kemerdekaan tapi mahu perjuang persekutuan dengan Indonesia dan menjadi Melayu Raya atau Indonesia Raya.

Cadangan bergabung tidak dipersetujui oleh majoriti rakyat Persekutuan yang merupakan orang Melayu kerana mahu kekalkan institusi raja dan ciri-ciri Islam.

KMM diharamkan dan ideologi itu yang dibawa PKMM yang dipimpin oleh Mohtaruddin Lasso, Dr Burhanuddin Helmi dan Ahmad Boestmam.

Satu ketika sebelum perlembagaan 1948 oleh Raja-Raja Melayu, mereka bergabung dengan subversif komunis PKM dalam Putera-AMCJA untuk cadang Perlembagaan Rakyat dan bendera berikut:




Berbintang2 mcm komunis.

Mokhtaruddin Lasso berfahaman komunis dan bersama dengan puak-puak komunis Indonesia PKI yang telah dihantar ke Malaysia untuk mengembang anasir komunis di sini. Kemudiannya Dr Burhanuddin keluar dan tidak bersetuju dengan fahaman komunis yang dibawa Moktaruddin.

Sang Saka memang digunakan Nusantara dahulu tapi bukan bendera asal Tanah Melayu.


Hishamuddin rais yang fasiq

Harris Ibrahim yang serupa sesat

SAMM menunjukkan kehadhiran Chegu Bard Simpson. Saterawan Samad Said yang kecewa pasal tak masyukkk dan kini menjadi Sasauwan Negara


Pusat orang kecewa-kecewa

Bodoh nak mampus budak2 ini. Main ikut2 dan diperbodohkan mereka di atas ini.

Pergi belajar dan habiskan sekolahlah baru nak perjuangkan apa-apa. Ilmu tak ada main ikut si murtad Ibrahim dan fasiq Hishmuddin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan