Pengikut

Isnin, 29 April 2013

Akhirnya Hadi Akui Sukar Untuk Pakatan Hapuskan Toll, Turankan Harga Kereta Dan Minyak




Akhbar the New Straits Times kelmarin ini melaporkan Hadi Awang mengakui sukar untuk menepati janji menghapuskan tol dan menurunkan harga kereta sekiranya PR memerintah. Malah, beliau juga mendedahkan bahawa PR belum lagi melakukan kajian terperinci mengenainya. 

Katanya, “pakatan perlu membuat kajian terperinci terlebih dahulu sebelum menghapuskan tol bagi mengelakkan bebanan kewangan bagi menampung kos pengurusan lebuhraya”. Kenyataan itu dibuat di dalam sebuah ceramah di Taman Padang Midin Kuala Terengganu semalam. 

Dalam ceramah yang sama, Hadi juga mengakui bahawa negara akan mengalami kemerosotan ekonomi jika penghapusan duti eksais kereta import dilakukan secara drastik sepertimana yang termaktub dalam manifesto pembangkang. Selain itu, Hadi juga mengulangi kenyataannya yang tidak ingin berebut kerusi Perdana Menteri dan lebih rela menjadi nelayan. 

Baca lanjut DI SINI.

#Nampak sangat pembangkang ni duk menipu rakyat sampai ke sudah. Buka mulut je terus menipu. Buka mulut je terus menipu. Menipu je terus buka mulut. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan