Pengikut

Isnin, 22 April 2013

GEMPAR!!!! CALON PARLIMEN PUTRAJAYA MEMPERMAINKAN AYAT QURAN!!!

Tengoklah betapa hinanya manusia bila sanggup mempermainkan ayat Al-Quran yang suci semata-mata untuk mendapatkan undi dan kuasa politik. Sanggup permainkan agama, sanggup menghina agama Islam.

Mengaku pakai jubah agama, parti agama, dan berjuang untuk agama dan membawa slogan-slogan agama tetapi rupanya bila diselidiki, jelas lagi nyata mereka ini hanya menggunakan agama untuk mendapatkan kuasa politik.

Kes ni berlaku dalam ceramah politik pembangkang minggu lepas bila calon PAS parlimen Putrajaya, Husam Musa di pinggir Putrajaya. Dah la menipu rakyat tentang jumlah kehadirannya yang menurutnya mencecah 70ribu orang, malah ayat Quran yang dibaca waktu mula ceramahnya juga menyimpang dari ayat Quran yang sebenarnya.

Mungkin dia ingat orang Putrajaya sama dengan orang Kelantan yang mungkin mudah ditipu berkali-kali, tapi tidak bagi orang Putrajaya. Mereka ni kebanyakannya pegawai kerajaan, belajar tinggi-tinggi dan kelulusan agama pun bagus. Jadi mudahlah mereka dapat mengesan penyelewengan dan penyimpangan beliau itu.

Baca pendedahan blogger Panglima Perang Siber DI SINI.

Baca ayat lazim pun salah, macam mana nak jadi pemimpin? Mengucaplah Huse. Lepas buat taik di Kelate, nak mari berak di Putrajaya pulok. Bo la wei mari nak buat pelawok di Putrajaya ni.

Ingat Huse, ingat ni janji dia di Kelate ni.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan