Pengikut

Isnin, 22 April 2013

KANTOI!!! CALON PKR PENGEDAR PIL KUDA DAN KOMUNIS????

Hujan tidak ribut pun tidak, akhirnya Allah SWT pun tunjukkan selembar demi selembar topeng sebenar pembangkang terutamanya yang guna agama untuk kepentingan diri dan nak dapatkan kuasa.

Kita semua tahu bahawa pakatan pembangkang sedang ligat berebut kerusi untuk bertanding dalam PRU13 ni. Masing-masing mengaku hebat dan layak untuk tampilkan calon mereka.

Di atas pentas, siang malam mereka 3 sekawan tu mengaku bahawa pembahagian kerusi adalah mengikut konsesus dan telah selesai dan dipersetujui semua. Semuanya mengaku akan patuh atas keputusan syura mesyuarat mereka.

Alih-alih bila tiba hari penamaan selesai dibuat, rupanya wujud banyak tempat yang menyaksikan pertandingan sesama sendiri dikalangan mereka selain calon tunggal BN.

Blogger Dr MiM telah menyenaraikan 7 antara mereka yang melibatkan pertembungan sesama sendiri antara mereka dan kawasan mereka bertempur :

1. Badrul Hisham Shaharin (PKR) Sungai Acheh
2. Mohd Nasir Hashim (PKR) Kota Damansara
3. Tan Sri Ibrahim Menudin (PKR) Labuan
4. Mohd Annuar Mohd Salleh (PKR) Panti
5. Ahmad Nazri Mohd Yusof (PKR)  Seberang Takir
6. Mohamed Abdul Ghani Ibrahim (PKR) Kota Putera
7. Mohd Shamsul Mat Amin (PKR) Bukit Besi


Haji Hadi dalam satu ceramahnya semalam menjelaskan kenapa partinya turut menghantar wakil untuk bertanding dikawasan berkenaan walaupun calon PKR turut masuk lawan. Baca DI SINI.

Rupanya ada antara 7 malaon tu ialah pengedar dadah, penjual pil kuda, pengikut komunis, dan juga penganut tegar Marxis.

Agak-agak antara 7 orang malaon tu, yang mana satu pengedar dadah, penjual pil kuda, pengikut komunis dan penganut tegar fahaman Marxis???

Satu lagi persoalan misteri, kenapa Haji Hadi tolak pengedar dadah, penjual pil kuda, pengikut komunis dan penganut tegar fahaman Marxis sebagai calon tetapi terima dan cium pipi dengan penzina, pemain totey, pelayan chinadoll, kaki main bontot dan syiah?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan